سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنها

مادرم! سلام

مدتی که ندیدمت. این را به پای بی مهری پسرت نگذار.

مادرم!

کاش می توانستم در کنارت باشم و در پیری ات عصای دستت. کاش مجبورم نمی کردی این راه را انتخاب کنم که اکنون نتوانم کارهایت را انجام دهم. چه شبها که دلم برایت می سوزد. چه کارها که دوست دارم برایت انجام دهم اما نیستم. چه غصه هایی که از نبودنم نمی خورم.

مادرم! هر زور برایت دعا می کنم. برای تو پدر. هر روز برای سلامتی هر دوی تان صدقه می دهم. در هر زیارتی برای شما نیز زیارت می خوانم.

مادرم! اگر چه هیچ وقت نگفتم دوستت دارم اما می دانی که چقدر دوستت دارم. چقدر دوست دارم تا پیشانی ات را ببوسم.

مادرم! نمی توانم در این روز مبارک به دیدنت بیایم اما از این راه دور برایت سلام می فرستم.

مادرم!‌ تبریک تلفنی ام را بپذیر!

مادرم! روزت مبارک!



  • درد دل  یکشنبه 88/3/24ساعت  11:58 صبح  تنها درد دل 
      همراهی ام کنید()


    گنجه دل
    جوانی
    مادر
    دست مهر
    رای
    امتحان
    [عناوین آرشیوشده]